Uwaga, forum zostało zmodyfikowane. W razie problemów proszę o info na forum. Jeżeli nie możesz pisać na forum to poprosze o maila na adres grzesiek[tu małpa]asp.krakow.pl (w adresie zmień tu małpa na@)
forum ASP Strona Główna forum ASP
forum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ptah
Wto Sie 14, 2007 3:52 pm
Problemy kandydatów;)
Autor Wiadomość
bozena

Posty: 736
Wysłany: Śro Wrz 12, 2012 7:33 pm   

Aaa - co do chętnych - odpowiedź na forum kandydatów na WFP
 
 
okno_z_widokiem

Posty: 6
Wysłany: Pon Lut 25, 2013 6:01 pm   

nie wiem czy ta kwestia była już poruszana, z tego co sie zorientowałam, nie była i trudno jest gdziekolwiek pozyskać na ten temat informacje, więc przedstawię problem tutaj:
obecnie jestem studentką pierwszego roku na innej uczelni, jeśli dostałabym na ASP i rozpoczęła naukę od przyszłego roku akademickiego, rezygnując po dwóch zaliczonych semestrach na wcześniej wspomnianej, pierwszej uczelni, ile wynosiłyby mnie opłaty na ASP?
z tego co wiem, poniesienia kosztów mogę być pewna, bo przysługuje mi tylko 10 bezpłatnych semestrów, 2 "wykorzystałam" na pierwszej uczelni. ile w takim razie będę musiała płacić w moim przypadku za ostatni rok studiów magisterskich na wzornictwie?

bardzo proszę o odpowiedź.
 
 
bozena

Posty: 736
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 2:57 pm   

Sprawa odpłatności za drugi kierunek studiów jest ciągle w trakcie uzgadniania i wyjaśniania. Jedno jest pewne - musi zacząć działać od naboru na rok 2013/14.
Obecnie trwają prace nad właściwą interpretacją przepisów oraz ustaleniem jakiej wysokości będzie to opłata.
Na razie nie jestem w stanie odpowiedzieć na Pani pytanie - jak tylko będzie wiadomo coś więcej to dam znać na foum.
 
 
truecolorwa 

Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 7:23 pm   

Witam, nie wiem czy kiedyś się już tak stało, że egzaminy wewnętrzne pokrywały się z egzaminami zawodowymi po technikum? Jest to dość spory problem dla niektórych kandydatów :)
 
 
bozena

Posty: 736
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 8:59 pm   

Szczerze mówiąc, w ciągu ostatnich 7 lat nic takiego nie słyszałam - a pokrywają się? Możesz napisać coś więcej?
 
 
truecolorwa 

Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 9:04 pm   

Z tego co mi wiadomo to tak. Termin egzaminów zawodowych wypada na 17-20 czerwca, a drugi etap egzaminów wewnętrznych odbywa się 17-19 czerwca.
 
 
bozena

Posty: 736
Wysłany: Wto Lut 26, 2013 9:14 pm   

Czy to jest twój problem? O jakie technikum chodzi? O jaki kierunek studiów?
 
 
truecolorwa 

Posty: 5
Wysłany: Śro Lut 27, 2013 9:43 pm   

Tak, jest to mój problem i mojej znajomej, podejrzewam jednak , że dotyczy on również reszty uczniów innych techników.
Uczęszczam do technikum architektury krajobrazu w Żywcu , chodzi o kierunek architektury wnętrz .
 
 
bozena

Posty: 736
Wysłany: Czw Lut 28, 2013 9:42 pm   

Miałam okazję zapytać wczoraj wszystkich wydziałowych sekretarzy o poruszoną przez ciebie sprawę. Na żadnym wydziale, jak do tej pory nie było takich problemów. Terminy egzaminów są w tym samym terminie od wielu lat. Ponadto Uchwała rekrutacyjna wraz z terminarzem egzaminów jest publikowana ponad rok przed rozpoczęciem egzaminów - i to szkoła (w tym wypadku Pani technikum) powinna wziąć pod uwagę plany uczniów związane ze studiami.
Powinna Pani zgłosić tą sytuację u Dyrekcji Szkoły, bo to szkoła powinna zgłosić problem do Centralnej Komisji Egzaminacyjnej.
 
 
Ali22

Posty: 5
Wysłany: Śro Maj 22, 2013 3:17 pm   

Witam,

Mam następujący problem- zarejestrowałam się w elektronicznej rekrutacji studentów, niestety zapomniałam loginu i hasła :sad: Czy jest ktoś kto mógłby mi pomóc, doradzić jak ten problem rozwiązać? Będę bardzo wdzięczna.
 
 
bozena

Posty: 736
Wysłany: Śro Maj 22, 2013 7:51 pm   

Loginem jest pesel. Jeżeli zapomniałaś hasła zgłoś się do sekretarza WKR. Nie wiem na jaki wydział się rejestrowałaś.
 
 
Ali22

Posty: 5
  Wysłany: Śro Maj 22, 2013 9:06 pm   

Super, dziękuję bardzo.Udało mi się zalogować, zapomniałam że loginem jest pesel
 
 
aloe

Posty: 1
Wysłany: Czw Maj 23, 2013 8:13 pm   

Mógłby mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tym że na studia II stopnia chcą dyplom ukończenia studiów I stopnia już 3-5 czerwca? Studiuję na innej uczelni i kończymy dopiero pod koniec czerwca, to znaczy że nie mogę się tu rekrutować czy jak? Proszę pięknie o odpowiedź jeśli ktoś coś wie :) Bo nie ma tam żadnej adnotacji, że można dyplom donieść poźniej, tak jak jest z maturami na I stopniu.
 
 
bozena

Posty: 736
Wysłany: Czw Maj 23, 2013 8:41 pm   

W dniach 3-5 czerwca należy złożyć kopie dokumentów w Dziekanatach. Powinna tam być również kopia dyplomu licencjackiego. W sprawie ewentualnego późniejszego dostarczenia dyplomu (nie później niż w terminie przynoszenia świadectw maturalnych) skontaktuj się z sekretarzem Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.
Na marginesie zwracam uwagę, że terminy egzaminu na ASP znane są z rocznym wyprzedzeniem i można było dopilnować wcześniejszego terminu obrony.
 
 
lotill

Posty: 2
Wysłany: Sob Maj 25, 2013 12:07 pm   

Witam, czy jest możliwość wysłania wymaganych kserokopii do rekrutacji pocztą?
Szukałam, ale nic na forum nie znalazłam :sad: i jeśli tak, to jak uwierzytelnić ksero dowodu?
Jeszcze jedno: chcę się upewnić, czy wymagane są jednocześnie kopia świadectwa i zaświadczenia o przystąpieniu do matury?
Mieszkam w drugim końcu Polski i przyjazd do Krakowa jest dla mnie niemałym problemem :neutral:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.381 sekundy. Zapytań do SQL: 10