Uwaga, forum zostało zmodyfikowane. W razie problemów proszę o info na forum. Jeżeli nie możesz pisać na forum to poprosze o maila na adres grzesiek[tu małpa]asp.krakow.pl (w adresie zmień tu małpa na@)
forum ASP Strona Główna forum ASP
forum Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
POTRZEBNA POMOC NA PEDAGOGIKĘ!
Autor Wiadomość
rrkk11

Wysłany: Pią Sie 02, 2013 10:58 pm   POTRZEBNA POMOC NA PEDAGOGIKĘ!

Witam,
Jestem studentką pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Chciałabym się Was, znawców sztuki poradzić w sprawie mojej pracy licencjackiej. Mianowicie:
Piszę na temat; jak to dzieło sztuki wpływa na rozwój psychiczny dziecka. Potrzebuję 10 dzieł sztuki (chodzi tylko o obrazy) przez które jakoś wpłynę na rozwój psychiczny i plastyczny dzieci, na podstawie tych obrazów muszę mieć wymyslony scenariusz zajęć lekcyjnych. Obrazy te muszą być oczywiście dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.Nie mogę pozwolić sobie na banalny wybór, czy też losowy. Najlepiej gdyby te dzieła łączyła jakaś wspólna tematyka. Dlatego chciałabym prosić Was o jakieś propozycje, czy wskazówki. Myslałam o wycieczce po polskich krainach, musiałabym znaleźć jakieś krajobrazy gór, morza itd. ale jakoś nie czuje tego.... wolałabym coś bardziej kreatywnego, ale nie mam pomysłów! BŁAGAM POMÓŻCIE !

bozena

Wysłany: Sob Sie 03, 2013 9:14 am   

Po pierwsze - zanim wyślesz posta sprawdź gdzie go wysyłasz. Kandydaci na malarstwo zwykle nie są fachowcami i niewiele ci pomogą.

Po drugie - skoro masz pisać na taki temat to sama powinnaś coś wiedzieć na temat oddziaływania barwy i obrazu na rozwój dziecka. TY powinnaś ustalić kryteria wyboru obrazów (zarówno pod względem treści jak i formy). Skoro chcesz się posługiwać obrazem jako narzędziem to też powinnaś coś na ten temat wiedzieć.